Kannatusjäsenyys

krysost1109_018

Sinulla on mahdollisuus tukea kuoron toimintaa liittymällä yhdistyksemme kannatusjäseneksi. Kannatusjäsenmaksun suuruuden voit päättää itse (30–100 € vuodessa), ja jäsenyys on voimassa ko. kalenterivuoden. Kannatusjäsenmaksun tarkoituksena on tukea konserttiperiodien järjestämistä, uusien suomalaisten tilausteosten säveltämistä sekä suomalaisen ortodoksisen kirkkomusiikin tunnetuksi tekemistä. Kiitoksena tuestasi lähetämme postitse kuoron kuulumisia ja vuoden konserttikalenterin sekä pystymme tietysti järjestämään konsertteja eri puolilla Suomea ja äänittämään uutta tuotantoa.

Kannatusjäseneksi liittyminen onnistuu helpoiten täyttämällä alla olevan lomakkeen tai konserttien yhteydessä käymällä käsiohjelmien myyntipisteessä.

Tervetuloa Kamarikuoro Krysostomoksen tukijaksi!

Kamarikuoro Krysostomoksen puolesta

Kaisa Karjalainen, puheenjohtaja
Mikko Sidoroff, taiteellinen johtaja

Etu- ja sukunimi (pakollinen)

Postiosoite (pakollinen)

Postinumero- ja toimipaikka (pakollinen)

Sähköposti (pakollinen)

Valitse kannatusjäsenmaksun suuruus

Kirjoita alla näkyvä teksti roskapostin estämiseksi

captcha

Näiden tietojen pohjalta lähetämme teille laskun yllä mainitulla summalla. Kannatusjäsenyys on voimassa aina kalenterivuoden loppuun asti ja sen voi irtisanoa milloin vain. Kannatusjäsenmaksun suuruuden voi vaihtaa ilmoittamalla siitä Kamarikuoroyhdistys Krysostomoksen taloudenhoitajalle. Mikäli teille tulee kysyttävää kannatusjäsenyyteen liittyen, ottakaa yhteyttä osoitteeseen taloudenhoitaja[a]kamarikuorokrysostomos.fi.